marți, 24 noiembrie 2009

El Shadai

3 comentarii:

Victor spunea...

Unul din cei mai buni prieteni ai mei vrea sa fie satanist, urmand a face dedicarea fata de Satan. Am aflat mai multe despre satanism din acest raport al SRI: http://www.antena3.ro/pdf/document_SRI.pdf . Prietenul meu provine din familie de credinciosi, atat mama cat si tatal lui fiind evanghelici. El a fost de asemenea credincios, in adolescenta rugandu-se si sase ore pe zi, dar de un an a parasit credinta, ca si tatal lui, care a facut-o cu mult timp in urma. El avea un an si jumatate la divortul parintilor. Mama lui s-a recasatorit de doi ani cu un barbat vaduv, tot evanghelic, a carui sotie fusese prietena cu o vrajitoare. Fiica lui cea mare este impotriva casatoriei si a facut vraji ca sa-i desparta. In casa au inceput sa apara fenomene oculte: zgomote si schimbari ale pozitiei obiectelor, fenomene recunoscute de mai multi membri ai familiei. Acum prietenul meu s-a decis sa devina satanist spiritual. Tin foarte mult la el si nu vreau sa-l parasesc, de aceea nu astept un raspuns simplist de genul: sa nu mai ai de-a face cu el. Intre noi este o diferenta de 23 ani, el avand 19 ani iar eu 42. De aceea va intreb: daca fiul dv. ar fi satanist, i-ati permite sa stea la dv, cateva saptamani de mai multe ori pe an? Ati ramane apropiat de el? In ce ar consta relatia dv. cu el? Va rog sa-mi raspundeti la adresa de e-mail: victor_802006@yahoo.com.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.