marți, 11 decembrie 2007

Poate prea multă vreme...


O vreme, poate prea multă vreme,
Mi-am aruncat amintirile
La coşul de gunoi al inimii
Şi nu-mi păsa de timpul ce trece.

O vreme poate prea multă vreme
Nu-mi cumpăram pozele
De la evenimentele majore
Ale vieţii mele.

O vreme, poate prea multă vreme,
Îmi cumpăram cipsuri şi pufuleţi
Îmi cheltuiam timpul cu toţi
O vreme , poate prea multă vreme…

În această îngrozitor de multa vreme,
N-am ştiut să mă iubesc pe mine
M-am lăsat făcut ruine
De cei pe care i-am vrut să tină la mine.

Dar după o vreme, mi-am cumpărat un album,
Pozele le-am pus în vitrina vieţii,
Apoi mi-am adus aminte
De prieteni vechi şi noi, ce nu m-au uitat.

Am început apoi, să trăiesc
Chiar dacă şi azi timid
Păşesc
Şi să nu-mi fie frică să te iubesc.

4 comentarii:

Unknown spunea...

sorine ai talent! dar pt cine e poezia?

Anonim spunea...

19 profu!

Sorin spunea...

Mersi de apreciere! Dar nu stiu in ce sens m/ai intrebat.Este poate, pentru mine in primul rand, si apoi mai este pentru altcineva... Fiecare ia ce vrea...

Anonim spunea...

Interesanta poezia, vad k are shi destinatar...:P....ai talent shi de poezie, felicitari!!!